ثبت بیش از ۸۰۰ نیاز فناورانه در سامانه "تستا"

ثبت بیش از ۸۰۰ نیاز فناورانه در سامانه "تستا"

بر اساس اعلام شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری بیش از ۸۰۰ نیاز فناورانه در سامانه تستا به ثبت رسید.​​​​​​​
به گزارش بازارکار به نقل از  ایسنا، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی یا تستا را به منظور شناسایی نیازها و تقاضاهای پژوهشی و فناوری و برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و فناوران دستگاه‌های اجرایی و خریداران دستاوردها در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در سال ۱۳۹۷ برگزار کرد.
اقدامات انجام شده در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، در رابطه با تستا شامل تشکیل دبیرخانه دائمی، اطلاع‌رسانی نیازهای ثبت شده، پیگیری وضعیت تفاهم‌نامه‌های منعقده، پیگیری نیازهای پابرجای نهادهای متقاضی، دریافت پیشنهاد از نهادهای فناور و ارسال پیشنهادهای دریافتی و اطلاعات فناور به نهادهای متقاضی است.
برای شناسایی و دریافت نیازها از شرکت‌ها با بیش از ۷۰ سازمان و شرکت برای دریافت نیازهای صنعت و مستندسازی دقیق آنها جلساتی برگزار شد و با تلاش‌های انجام شده بیش از ۸۰۰ نیاز فناورانه در سامانه تستا به ثبت رسید.
تعداد نیازهای دریافت شده به تفکیک حوزه‌های مختلف صنعت شامل برق و انرژی ۲۸ نیاز، تجهیزات پزشکی ۵۸، خودرو ۲، ساختمان ۴، سایر صنایع ۱۲۰، شیمیایی ۵۶، غذایی ۴۳، فناوری اطلاعات ۵۶، کشاورزی ۴ و نفت و گاز ۳۸۰ نیاز اعلام شده است.


25 آذر 1398 23:41
چاپ | ارسال به ديگران

نشریه بازار کار

خبرنامه

لطفا جهت عضويت و يا لغو عضويت در خبرنامه الکترونيکی بازارکار، آدرس پست الکترونيک خود را وارد نماييد.

نظرسنجی

به نظرشما کدامیک از گروه رشته های تحصیلی شانس بیشتری برای یافتن فرصت شغلی دارند؟